Bestuurswijziging

Vrijdag, 26 juni 2020

Zoals voorafgaande aangekondigd in de agenda van de ledenvergadering die onlangs heeft plaatsgevonden zijn er wat veranderingen in het bestuur doorgevoerd.

Afscheid en aankondiging voorzitter

Ronald Kool (foto links) is na vijf jaar afgetreden als voorzitter en heeft het stokje  overgedragen aan Piet Arissen (foto rechts).

Wij willen Ronald ook via deze manier nogmaals bedanken voor zijn inzet en hopen  Ronald in de toekomst weer eens aan de waterkant te vinden.

Afscheid Jeroen van Beuningen

Algemeen bestuurslid Jeroen van Beuningen is afgetreden en ook Jeroen danken wij voor zijn inzet met name voor alle hand en spandiensten aan de waterkant.

Jeroen heeft een groot aandeel gehad in het aanleggen van visplateaus en andere praktische zaken waarvoor nogmaals dank.

Toegetreden aan het bestuur is Kevin Burgers.

Kevin heeft als algemeen bestuurslid o.a. de taak op zich genomen om de visplekken rondom de Wiel netjes en toegankelijk te houden en voor de oplettende visser of wandelaar om de Wiel kan dat niet ontgaan zijn want het ligt er momenteel erg mooi bij waarvoor dank.

Kevin zal zich ook bezig gaan houden met wedstrijd zaken. Wij wensen Kevin heel veel succes.