Toename jeugdleden

Dinsdag, 23 juni 2020

Gisteren tijdens de algemene ledenvergadering kwam naar voren dat het aantal jeugdleden bij HSV Dobbertje Onder flink is toegenomen,

dit zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de hengelsport één van de weinige sporten is die beoefend kon worden in het begin van de Corona periode. Desalniettemin wordt er leuk gevist en gevangen.

Misschien nog wel een leuker nieuws tijdens de vergadering kwam van één van de leden en tevens omwonende van visvijver de Wiel, hij ziet het vanuit eigen tuin hoe enthousiast de jeugd bezig is met de visserij maar vooral ook dat ze erg hun best doen eventueel afval op te ruimen. De Wiel en omgeving is schoner dan ooit waarvoor we iedereen maar vooral de jeugd graag een compliment willen geven.