Algemene ledenvergadering

Woensdag, 3 april 2019

De Algemene ledenvergadering van Hengelsportvereniging Dobbertje Onder te Beneden-Leeuwen vindt maandag 15 april 2019 plaats in MFA De Rosmolen, Leliestraat 19, 6658 XN Beneden-Leeuwen. Aanvang 20.00 uur.

Tijdens de Algemene ledenvergadering nemen 2 bestuursleden afscheid. Belangrijk agendapunt is daarom de zoektocht naar nieuwe bestuursleden. In het bijzonder wordt gezocht naar een nieuwe penningmeester. Op de site van HSV Dobbertje Onder staat een toelichting op deze vacature.

Verdere uitbreiding is gewenst voor vervulling van algemene bestuurstaken zoals social media activiteiten. Geïnteresseerden worden gevraagd zich aan te melden via het contactformulier op de site of door een bericht te sturen naar per mail naar hsvdobbertjeonder46@live.nl.

Op de agenda van deze vergadering staat verder o.a. het jaarprogramma 2019 en het (financieel) jaarverslag, Het bestuur nodigt de leden van HSV Dobbertje Onder van harte uit om aanwezig te zijn bij de Algemene ledenvergadering.