Algemene ledenvergadering

Donderdag, 11 juni 2020

Algemene ledenvergadering De Algemene ledenvergadering van Hengelsportvereniging Dobbertje Onder Beneden-Leeuwen wordt gehouden op maandag 22 juni 2020, aanvang 20.00 uur.

De vergadering vindt plaats in MFA De Rosmolen, Leliestraat 19 te Beneden-Leeuwen.

Onderwerpen die besproken worden zijn o.a. veranderingen in het bestuur, het financieel jaarverslag en de wedstrijdplanning.

Voor en tijdens de vergadering worden de coronaregels van het RIVM toegepast.

Wij vragen de leden die de vergadering willen bijwonen om zich voor zondag 21 juni 12.00 uur aan te melden via het e-mailadres hsvdobbertjeonder@gmail.com

Er kunnen 24 leden, naast het bestuur, aanwezig zijn bij de vergadering.

Als er zich meer dan 24 leden aanmelden, dan maakt het bestuur voor begin van de vergadering met een aantal leden afspraken over het digitaal deelnemen aan de vergadering.

Bezoekers die zich vooraf niet hebben aangemeld worden niet toegelaten.

Wij hopen op een goede opkomst.

Met vriendelijke groet,
Bestuur HSV Dobbertje Onder