Onderhoudswerkzaamheden de Grote Wiel

Zondag, 25 oktober 2015

Het voltallige bestuur heeft samen met enkele leden van HSV Dobbertje Onder de afgelopen week onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd zoals het snoeien van bomen, struiken en het opruimen van zwerfafval.

De noodzaak hiervan werd duidelijk door de lage waterstand die er momenteel heerst en ook hier neemt het bestuur haar verantwoordelijkheid.

Rondom alle visstekken aan de oostzijde van de Wiel is er flink gesnoeid, hierdoor zijn alle stekken weer toegankelijk, geen overbodige luxe gezien het feit dat er steeds meer leden deelnemen aan de onderlinge viswedstrijden.

En dan het opruimen van het zwerfafval! Een rondje om de Wiel leverde een vracht aan afval op, zo'n 250 bierflessen, 50 glazen drankflessen, een flinke hoeveelheid aan blikjes, plastic en ijzer was de "vangst" van deze week! Een dankbare actie welke eigenlijk niet nodig zou moeten zijn, er staan immers vuilnisbakken voldoende rondom de Wiel!