Jeugd visdag 2017

Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 25-08-2017
Inschrijfgeld
Plaats Beneden-Leeuwen
Visvijver de Wiel. Verzamelen om 09.00 uur bij de steiger aan de ringkade. Er wordt gevist van 10.00 - 12.00 uur.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Junioren, kinderen

Deze jeugd visdag is voor alle jeugd t/m 14 jaar, voor deze activiteit hoeft men geen lid te zijn van HSV Dobbertje Onder. Voor diegene die zelf geen hengel hebben kunnen ter plaatsen een hengeltje lenen en gezellig mee vissen. Er is vanuit het bestuur en vrijwilligers begeleiding aanwezig dus ook tegen de beginnende vissers zeggen we, doe mee!

Tijdens het vissen zal er voor wat te drinken en te snoepen gezorgd worden en we sluiten af met een lekkere snack.

Organisator(en) HSV Dobbertje Onder