Algemene ledenvergadering

Donderdag, 6 april 2017

MFA De Rosmolen Leliestraat 19, 6658 XN Beneden-Leeuwen

Hengelsportvereniging Dobbertje Onder te Beneden-Leeuwen houdt donderdag 6 april 2017 haar jaarlijkse algemene ledenvergadering. De vergadering vindt plaats in MFA De Rosmolen, Leliestraat 19, 6658 XN Beneden-Leeuwen. De vergadering begint om 20.00 uur.

Op de agenda van deze vergadering staat onder andere de verbetering van de visstand in de Grote Wiel. Verder staan op de agenda de (her-)verkiezing van bestuursleden w.o. de voorzitter, het financieel jaarverslag, de presentatie van het wedstrijdprogramma 2017 en de jeugdactiviteiten 2017.