Algemene ledenvergadering

Donderdag, 24 april 2014

Café-zaal Jansen-Steenbergen, Zijveld 16 te Beneden-Leeuwen

De Algemene ledenvergadering vindt plaats op donderdag 24-04-2014. Aanvangstijd 20:00 uur Op de agenda van deze vergadering staat onder andere de samenstelling van het bestuur. Wij zijn op zoek naar een of meerdere bestuursleden. U kunt zich daarvoor tot één uur voor aanvang van de vergadering aanmelden bij Joop Koolhout, secretaris van onze vereniging. Zijn telefoonnummer is 0487 -591869. Verder staan op de agenda de presentatie van het wedstrijdprogramma 2014, de jeugdactiviteiten 2014 en de nieuwe website van HSV Dobbertje Onder Beneden-Leeuwen. Wij nodigen onze leden van harte uit om deel te nemen aan de Algemene ledenvergadering.